Sponsoring biedt uitstekende mogelijkheden tot naamsbekendheid. De v.v. SJC is met haar bijna 1.100 leden één van de grootste verenigingen in de regio, in ieder geval ruimschoots de grootste sportvereniging in Noordwijk, zelfs ruimschoots groter als haar zustervereniging de vv Noordwijk. Binnen het ledenbestand zijn veel ondernemers actief voor de business-to-businessmarkt, maar ook de omvang van het ledenaantal kan zorgen voor een groot bereik voor uw marketing- en verkoopplan.
Sponsoring zorgt voor meer naamsbekendheid, doch ook een positieve uitstraling naar de inwoners in de regio. Publiciteit in de pers betekent voor organisaties een vergroting cq handhaving van de naamsbekendheid. En uiteraard wordt door veel ondernemers, maar ook sommige particulieren de sponsoring “gegund”, mede omdat de vv SJC een warme en gezellige vereniging is. Ook voor de ouders (als ondernemer of via werkgever) is het interessant om via een shirtsponsoring hun kind te steunen.
Sponsoring en het beleid van de vereniging.
Het beleid is er globaal op gericht, financiële middelen te werven die kunnen worden benut ten gunste van alle leden van de vereniging. Bal-, team-, website-, en bordsponsoring zijn de meest bekende vormen van sponsoring SJC biedt ook de gelegenheid voor een potentiële sponsor een bepaald evenement of activiteit alleen te sponsoren. Daarnaast kennen we natuurlijk ook de jaarlijkse Konijnenveiling alwaar SJC afhankelijk is van zowel het aanbod van interessante veilingkavels als de vraag en biedingen van gegoede kopers.
Sponsorcommissie
Vorig jaar is voor het eerst sinds jaren weer een sponsorcommissie actief. De commissie vergadert 4 keer per jaar en tracht zo goed als mogelijk sponsors voor SJC te werven en te behouden. In de commissie zijn betrokken:
Andere belangrijke contactpersonen: