In 2004 begon Lebara Mobile in Nederland als eerste aanbieder van voordelige internationale mobiele telefonie. Begin 2010 waren er meer dan 2,5 miljoen klanten in Nederland, Denemarken, Spanje, Zwitserland, Engeland, Australië en Duitsland.
Lebara Mobile biedt pre-paid SIM-kaarten, aangepast aan de behoefte van internationale gemeenschappen, in het bijzonder migranten. U kunt bij ons rekenen op:
Lebara Mobile werkt altijd met gekwalificeerde partners om ervoor te zorgen voor de beste kwateit en bereikbaarheid in alle landen.
De communicatie strategie van Lebara Mobile is erop gericht om klanten direct te bereiken met verkoopteams, media-campagnes, evenementen, PR en doelgroepgerichte advertenties.
Lebara Mobile legt grote nadruk op het communiceren met klanten op hun voorwaarden. Zo bieden we online support en klantenservice in een verschillende talen.
Bij Lebara begrijpen dat onze diensten meer betekenen voor onze klanten dan alleen bellen. We weten hoe belangrijk het is voor onze klanten om gebeld te kunnen worden of te kunnen bellen. Daarom houden we vast aan onze merkwaarden in alles wat we doen:
Wilt u grip houden op uw kosten? Lebara Mobile biedt een geweldige pre-paid dienst. Wij bieden voordelige, hoogwaardige internationale gesprekken, direct met uw mobiele toestel met lage nationale tarieven. Ieder gesprek dat u voert met Lebara Mobile is gemakkelijk. Zo eenvoudig is het.