Geschiedenis en cijfers
Booster is opgericht in 1999 maar bestond daarvoor al 3 jaar onder een andere naam en heeft op dit moment 8 beursgenoteerde klanten en 11 personeelsleden. We hebben verschillende awards gewonnen en al vanaf het eerste jaar een ‘double digit’ omzet die maar blijft groeien. Ook waren we in 2005 farmabureau van het jaar en werd Jerry Boot reclameman van het jaar. Over double digits gesproken.
Een filosofietje
Filosofie vinden we een te zwaar woord voor een reclamebureau. Toch denken we graag na vóór we wat doen. En we doen dingen vervolgens op onze eigen manier. Zo geloven we in een intensief contact met onze klanten zonder fysiek aanwezig te hoeven zijn. Houden wij van openheid en zijn we kritisch. Willen wij altijd en overal inspraak, al heeft de klant uitspraak. En vinden we dat aan ieder goed concept een strategie ten grondslag moet liggen.
Onze geheimen
Hiernaast hadden we het over openheid, dus zijn we graag open over onze geheimen. Wij geloven dat je slechts nieuwe klanten kunt krijgen als je huidige klanten tevreden zijn. Dus komen die altijd op de eerste plaats. Sterker nog, we hebben zelfs 2 jaar een klantenstop gehad omdat we onze klanten niet onder onze groei wilden laten lijden. Ook zijn wij zuinig op onze leveranciers: wie een voorkeursbehandeling wil krijgen moet er ook een geven.
Onze clichés
We hebben ze proberen te vermijden, maar hier komen ze toch. Afspraak = afspraak. Planningen zijn er om je aan te houden. En een bureau moet flexibel, snel en servicegericht zijn. Nog meer? We hebben een netwerk van professionals om uit te putten, geloven in technologie en vinden dat werk ook leuk moet zijn.