Acties

Loonmaatregelen treffen? Kan dat?
Loonmaatregelen treffen? Kan dat?
RWV Advocaten
Loon stopzetten of opschorten van een zieke werknemer, kan dit?Het hebben van personeel kan soms een enorme zorg zijn voor u als werkgever. Denk bijvoorbeeld aan personeelsleden die voor een langere periode arbeidsongeschikt raken. Wat dan? Bekijk de video.Als werkgever bent u verplicht om samen met uw werknemer een actieve inspanning te leveren om tot een spoedige re-integratie te komen. Maar de werknemer heeft ook verplichtingen! Bescherming van de zieke werknemerEen werknemer die ziek is, kan op (extra) bescherming van de wet rekenen. Zo geldt er voor zieke werknemers een ontslagverbod en hebben zij gedurende twee jaar recht op doorbetaling van hun loon. Wettelijk is dat recht begrensd tot 70% van het maximum dagloon waarbij dit gedurende het eerste jaar niet lager mag zijn dan het minimum loon. In cao's, maar ook in arbeidsovereenkomsten wordt vaak een royalere regeling overeengekomen.   Verplichtingen werknemerEen werknemer wordt tijdens zijn periode van arbeidsongeschiktheid niet alleen beschermd, hij heeft ook verplichtingen. Zo moet een werknemer bijvoorbeeld meewerken aan het opstellen en uitvoeren van een re-integratieplan, moet beschikbaar zijn voor de bedrijfsarts en indien mogelijk passend werk uitvoeren.   Komt werknemer verplichting niet na: loondoorbetaling opschorten of stopzetten Omdat u als werkgever de eindverantwoordelijkheid heeft voor het re-integratietraject, kunt u de loondoorbetaling opschorten of stopzetten als de werknemer zijn verplichtingen niet nakomt. Loonopschorting kan worden toegepast wanneer u niet in de gelegenheid wordt gesteld om te controleren of de werknemer wel of geen recht heeft op loon. Denk hierbij aan de situatie dat de werknemer niet bij de arbo-arts komt opdagen of niet de benodigde informatie aan deze arts verstrekt.   Loonstopzetting kan worden toegepast als de werknemer zijn herstel belemmert of vertraagt, valse informatie heeft verstrekt tijdens de aanstellingskeuring, passende arbeid weigert of weigert mee te werken aan het (opstellen van het) plan van aanpak.   Heeft u vragen? Heeft u momenteel een zieke werknemer in dienst en wilt u weten of het re-integratietraject loopt zoals het hoort? Of werkt een zieke werknemer niet mee aan het re-integratietraject en wilt u weten welke sanctie u kunt opleggen? Neem gerust contact met mij op of een van mijn collega's. Samen met mijn arbeidsrechtcollega's denk ik aan uw belangen als werkgever en houden wij de zorgen die gepaard gaan met het in dienst hebben van personeel zo beperkt mogelijk!
Eenvoudiger obligaties uitgeven?
Eenvoudiger obligaties uitgeven?
SponsorVisie
  Obligatieplan.nl zorgt ervoor dat u zelf het wiel niet hoeft uit te vinden. Alles wat u nodig heeft om succesvol onderhandse leningen aan te gaan of obligatie uit te geven krijgt u kant-en-klaar aangeleverd.  Denk aan concept leningvoorwaarden, een communicatieplan en plan van aanpak. Daarnaast helpen wij met een digitaal inschrijfformulier dat u op uw eigen website publiceerd en we zorgen dat u een live tussenstand op de website kunt communiceren. U krijgt bovendien een online platform in de uitstraling van uw vereniging waarmee u de administratie tijdens de looptijd wordt geautomatiseerd. U hoeft niets meer te verzinnen en u krijgt alle support die u nodig hebt. En de kosten? Die zijn afhankelijk van het opgehaalde bedrag. Uw succes is dus ook ons succes.   En successen zijn er! Zo haalde Hockeyclub Hurley meer dan € 400.000,- op en werd er meer dan € 600.000 opgehaald voor de natuurgolfbaan Terschelling. Elke week komen er nieuwe voorbeelden bij. Obligaties uitgeven bij leden en betrokkenen heeft, als alternatief voor lenen bij de bank, grote voordelen: Geen zekerheden en verpanding noodzakelijk Geen borgstelling door gemeente Lagere (rente)lasten Voor bestaande en nieuwe financieringen Ook gedeeltelijke financiering en combinaties met andere financieringsvormen mogelijk Fiscale mogelijkheden i.c.m. periodieke gift Door een obligatie te combineren met een periodieke gift ontstaat een groot fiscaal voordeel. Via deze link kan een rekentool worden aangevraagd waarmee alle mogelijke scenario's kunnen worden doorgerekend. Bij een annuïtaire lening van € 100.000,- met een looptijd van 10 jaar, een rente van 4% en een verplichte jaarlijkse schenking van € 37,- levert de club, vergeleken met een banklening tegen 5% rente, al een besparing van € 43.000,- op, terwijl het de deelnemers niets kost! Hierbij wordt vermogensrendementsheffing buiten beschouwing gelaten omdat deze per deelnemer verschilt. Met een rente van 4% en een sluitende begroting zonder schenkingen is de Belastingdienst bereid vooraf goedkeuring te geven. Wij hebben goede contacten bij de Belastingdienst en kunnen hierbij faciliteren. Veel clubs en accountants en fiscalisten vinden een rente van 4% te behoudend en een hogere rente verdedigbaar, gezien het feit dat er geen zekerheden tegenover de lening staan en gezien soortgelijke leningen, vaak nog wel met diverse zekerheden, veel hogere rentepercentages kennen (zie: www.collincrowdfund.nl en www.geldvoorelkaar.nl). Wij adviseren clubs de gekozen rente te laten ondersteunen door een advies van een onafhankelijk specialist (accountant/fiscalist). Periodieke giften aan een vereniging of ANBI zijn volledig aftrekbaar van het belastbaar inkomen, zonder drempel of maximum. Voor het vastleggen van een periodieke gift is geen notaris meer nodig. Een onderhandse akte is voldoende. Deze aktes en overige contracten zijn beschikbaar in de toolkit. De lage spaarrente bij de bank maakt het voor de leden financieel aantrekkelijk om gebruik te maken van obligaties. Hiernaast is de ervaring dat leden van een club heel graag hun eigen club willen helpen. zeker als ze er zelf ook financieel op vooruit kunnen gaan! Er kan voor gekozen worden een voorwaarde te stellen dat de mensen die een lening verstrekken ook een periodieke gift moeten doen. Hierdoor worden over de looptijd duizenden en soms zelfs tienduizenden euro’s bespaard, terwijl het lid toch een rendement kan hebben op de obligatie. Een absolute win-winsituatie dus! Een uitleg van deze constructie en vindt u in onderstaande video.       Heeft u nieuwe plannen die u wilt financieren? Heeft u geld nodig voor nieuwe plannen, zoals de (ver)bouw van een kantine, aanleg van een nieuw veld of de aanschaf van een zaalhockeyhal. Dan kunt u direct profiteren van de voordelen die obligatieplan.nl biedt. U bespaart hiermee al snel duizenden euro's voor de vereniging. Heeft u een lopende financiering? Heeft uw organisatie al een lopende financiering? Dan kunt u die bestaande lening nu herfinancieren door middel van het uitgeven van obligaties aan de leden. Hierdoor kunnen aanzienlijke besparingen worden gerealiseerd. Zeker als u gebruik maakt van de fiscale mogelijkheden van een periodieke gift.        
Nieuwe hoofsponsor FC Lisse
Nieuwe hoofsponsor FC Lisse
BE Networks
  Hoofdsponsor BE Networks tekent contract 01-02-2017     Martijn Kamerman vertrok acht jaar geleden naar België om vanuit het niets BE Networks op te starten. Zijn Lisserse roots en het FC Lisse-gevoel nam hij mee. Wanneer de tijd rijp was zou de nu 34-jarige Martijn wat terug doen voor zijn cluppie. De tijd is nu rijp. BE Networks tekende een driejarig contract als hoofdsponsor van FC Lisse. BE Networks staat onder leiding van Martijn en zijn businesspartner wiens roots in Utrecht liggen: Godert van Heyst. Martijn liet Godert warm lopen voor het FC Lisse-gevoel. Bijna 1,5 jaar geleden is BE Networks begonnen met het sponsoren van FC Lisse. FC Lisse groeit, BE Networks groeit. Het moment de handen verder ineen te slaan. BE Networks geeft samen met het intensieve sponsorschap van ING de FC een positieve boost. FC Lisse is van ver gekomen en is een weg ingeslagen, waaruit visie en vertrouwen spreekt. Over BE NETWORKS   BE NETWORKS is heading to become the European leader in supplying new, refurbished and used Cisco, Juniper, Sun Microsystems and Nortel Equipment.   Besides selling new, refurbished and used equipment we buy as well your excess stock. We carry standard and non-standard systems and peripherals and specialize in exceeding the industry standard in knowledge, service, quality, and reliability. Due to this we receive a lot of appreciation and recommendations from our customers as we understand their wants and needs in different situations. It is our highest priority to deliver maximum business benefits to our customers by offering different solutions, so they can maximize their return on investments.   BE Networks was founded in 2008 in Brussels where it specialized in sales consultancy in Software and assisting in buying and selling /re-selling of IT related products/Telephone equipment. In 2009 the company expanded, focusing on its core business on buying and selling pre-owned networking equipment.   The company enlarged in the sales department as well resurrected their own engineering and refurb center. We are able to supply you with refurbished hardware of the highest quality. We carry standard and non-standard systems and peripherals and specialize in exceeding the industry standard in knowledge, service, quality, and reliability. We are working with the world’s leading technology companies to deliver maximum business benefits to our customers   As a constant and reliable vendor to small, medium and large enterprises, service providers and government entities BE Networks has become the company as it is today; reliable, stable, and a long-term partner. We can supply you at first-class conditions from our stock right away!
Administratie voor MKB
Administratie voor MKB
Administratiekantoor Buijs
Het is belangrijk dat ondernemers een goede administratie opzetten en bijhouden. Wij helpen u om dat vanaf de start zo efficiënt mogelijk te doen. Hierdoor kunt u besparen op de kosten, tijdig nieuwe ontwikkelingen volgen, daarop inspelen en op het juiste moment goede beslissingen nemen. Met een goede administratie legt u vast wat er in uw onderneming gebeurt en houdt u overzicht.   Wij verzorgen de boekhouding, loonadministratie, omzetbelastingaangiften, inkomstenbelastingaangiften, vennootschapsbelastingaangiften en fiscale aangelegenheden voor ondernemingen in nagenoeg alle branches. Verder onderhouden wij voor de ondernemer goede contacten met banken en de belastingdienst.   Werkwijze:Met betrekking tot de verwerking van uw administratie bieden wij diverse mogelijkheden. Zo verwerken wij administraties per maand, per kwartaal of per jaar. Het voordeel van deze werkwijze is dat u uw administratie snel terug heeft.    De administratie wordt aan het einde van het boekjaar afgesloten. Aan de hand van deze administratie stellen wij de jaarrekening samen met hierin o.a. de verlies - en winstrekening en de balans. Deze jaarrekening dient als basis voor de aangifte vennootschaps - of inkomstenbelasting.   Door de hoge graad van automatisering zijn wij in staat om zeer efficiënt te werken. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om zelf de boekingen in te voeren, waarna wij e.e.a. controleren. Uw administratie is dan altijd up to date en u bespaart tevens kosten.   Wij werken met de software van Snelstart en zijn tevens dealerkantoor. Met Snelstart kunt u met weinig handelingen uw administratieve gegevens invoeren, de BTW-aangifte automatisch berekenen en een kolommenbalans afdrukken. Op Snelstart.nl kunt u een demo versie downloaden en alle mogelijkheden van Snelstart doornemen. Als u een pakket van Snelstart wenst af te nemen, kunnen wij dit voor u bestellen. Binnen een paar dagen heeft u het boekhoudpakket in huis.
Voor een wel héééééle lage premie
Voor een wel héééééle lage premie
Faas Assurantiën
auto-premie.nl is dé website voor verzekerd Nederland om supersnel, voordelig en simpel een online-berekening te maken en te navigeren naar de meest voordelige premie! Klik op één van de button "meer informatie" om een premieberekening te maken, een offerte aan te vragen of direct een verzekering af te sluiten.Service en deskundigheid Auto-premie.nl is onderdeel van Faas Assurantiën, een onafhankelijke en gespecialiseerde adviseur in verzekeringen. Bij Faas Assurantiën kun je terecht voor een gedegen advies en professionele behartiging van je financiële belangen.Zowel aan bedrijven als particulieren bieden wij een compleet pakket producten en diensten. Zo ben je verzekerd van een objectief en betrouwbaar advies op maat en een pakket van zorgvuldig op elkaar afgestemde verzekeringen. Staat de verzekering of het financiële product er niet bij, dan betekent dat volgens Faas Assurantiën dat je hierover geadviseerd dient te worden. Ga naar de contactpagina, stel je vraag en wij voorzien je van een objectief en betrouwbaar persoonlijk advies. Als je op zoek bent naar goede service en deskundigheid, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Een persoonlijke benadering staat bij ons voorop. Onafhankelijk Doordat wij geheel onafhankelijk zijn, hebben wij alle vrijheid om op het gebied van verzekeringen te kiezen voor een optimale prijs/kwaliteit verhouding. Ook in geval van schadekomen wij op voor jouw belangen. Vlot en adequaat Wij behandelen de schade voor je en onderhouden daarbij de contacten met de verzekeringsmaatschappijen, schade-experts en tegenpartij. Wij zorgen ervoor dat de schadevlot en adequaat word afgehandeld.