Home
SponsorPortaal
Contact
Inloggen
Registreren
Aangeboden (0)
Gevraagd (0)
Er zijn geen advertenties gevonden.
U kunt de zoekcriteria aanpassen.
Er zijn geen advertenties gevonden.
U kunt de zoekcriteria aanpassen.
ClubMarkt
Categorie
Antiek en Kunst
Audio, Tv en Foto
Auto diversen
Auto's
Auto-onderdelen
Boeken
Caravans en Kamperen
Cd's en Dvd's
Computers en Software
Contacten en Berichten
Diensten en Vakmensen
Dieren en Toebehoren
Diversen
Doe-het-zelf en Verbouw
Fietsen en Brommers
Hobby en Vrije tijd
Huis en Inrichting
Huizen en Kamers
Kinderen en Baby's
Kleding | Dames
Kleding | Heren
Motoren
Muziek en Instrumenten
Postzegels en Munten
Sieraden en Tassen
Spelcomputers, Games
Sport en Fitness
Telecommunicatie
Tickets en Kaartjes
Tuin en Terras
Vacatures
Vakantie
Verzamelen
Watersport en Boten
Witgoed en Apparatuur
Zakelijke goederen
Iedereen
Alleen HC AMVJ
 
Alle afstanden
< 3 km
< 5 km
< 10 km
< 15 km
< 25 km
< 50 km
< 75 km
 
zoeken
Login
of
registreer
om uw eigen advertentie te plaatsen.
Sponsoracties >
SponsorVisie
Eenvoudiger obligaties uitgeven?
Obligatieplan.nl zorgt ervoor dat u zelf het wiel niet hoeft uit te vinden. Alles wat u nodig heeft om succesvol onderhandse leningen aan te gaan of obligatie uit te geven krijgt u kant-en-klaar aangeleverd. Denk aan concept leningvoorwaarden, een communicatieplan en plan van aanpak. Daarnaast helpen wij met een digitaal inschrijfformulier dat u op uw eigen website publiceerd en we zorgen dat u een live tussenstand op de website kunt communiceren. U krijgt bovendien een online platform in de uitstraling van uw vereniging waarmee u de administratie tijdens de looptijd wordt geautomatiseerd. U hoeft niets meer te verzinnen en u krijgt alle support die u nodig hebt. En de kosten? Die zijn afhankelijk van het opgehaalde bedrag. Uw succes is dus ook ons succes. En successen zijn er! Zo haalde Hockeyclub Hurley meer dan € 400.000,- op en werd er meer dan € 600.000 opgehaald voor de natuurgolfbaan Terschelling. Elke week komen er nieuwe voorbeelden bij. Obligaties uitgeven bij leden en betrokkenen heeft, als alternatief voor lenen bij de bank, grote voordelen: Geen zekerheden en verpanding noodzakelijk Geen borgstelling door gemeente Lagere (rente)lasten Voor bestaande en nieuwe financieringen Ook gedeeltelijke financiering en combinaties met andere financieringsvormen mogelijk Fiscale mogelijkheden i.c.m. periodieke gift Door een obligatie te combineren met een periodieke gift ontstaat een groot fiscaal voordeel. Via deze link kan een rekentool worden aangevraagd waarmee alle mogelijke scenario's kunnen worden doorgerekend. Bij een annuïtaire lening van € 100.000,- met een looptijd van 10 jaar, een rente van 4% en een verplichte jaarlijkse schenking van € 37,- levert de club, vergeleken met een banklening tegen 5% rente, al een besparing van € 43.000,- op, terwijl het de deelnemers niets kost! Hierbij wordt vermogensrendementsheffing buiten beschouwing gelaten omdat deze per deelnemer verschilt. Met een rente van 4% en een sluitende begroting zonder schenkingen is de Belastingdienst bereid vooraf goedkeuring te geven. Wij hebben goede contacten bij de Belastingdienst en kunnen hierbij faciliteren. Veel clubs en accountants en fiscalisten vinden een rente van 4% te behoudend en een hogere rente verdedigbaar, gezien het feit dat er geen zekerheden tegenover de lening staan en gezien soortgelijke leningen, vaak nog wel met diverse zekerheden, veel hogere rentepercentages kennen (zie: www.collincrowdfund.nl en www.geldvoorelkaar.nl). Wij adviseren clubs de gekozen rente te laten ondersteunen door een advies van een onafhankelijk specialist (accountant/fiscalist). Periodieke giften aan een vereniging of ANBI zijn volledig aftrekbaar van het belastbaar inkomen, zonder drempel of maximum. Voor het vastleggen van een periodieke gift is geen notaris meer nodig. Een onderhandse akte is voldoende. Deze aktes en overige contracten zijn beschikbaar in de toolkit. De lage spaarrente bij de bank maakt het voor de leden financieel aantrekkelijk om gebruik te maken van obligaties. Hiernaast is de ervaring dat leden van een club heel graag hun eigen club willen helpen. zeker als ze er zelf ook financieel op vooruit kunnen gaan! Er kan voor gekozen worden een voorwaarde te stellen dat de mensen die een lening verstrekken ook een periodieke gift moeten doen. Hierdoor worden over de looptijd duizenden en soms zelfs tienduizenden euro’s bespaard, terwijl het lid toch een rendement kan hebben op de obligatie. Een absolute win-winsituatie dus! Een uitleg van deze constructie en vindt u in onderstaande video. Heeft u nieuwe plannen die u wilt financieren? Heeft u geld nodig voor nieuwe plannen, zoals de (ver)bouw van een kantine, aanleg van een nieuw veld of de aanschaf van een zaalhockeyhal. Dan kunt u direct profiteren van de voordelen die obligatieplan.nl biedt. U bespaart hiermee al snel duizenden euro's voor de vereniging. Heeft u een lopende financiering? Heeft uw organisatie al een lopende financiering? Dan kunt u die bestaande lening nu herfinancieren door middel van het uitgeven van obligaties aan de leden. Hierdoor kunnen aanzienlijke besparingen worden gerealiseerd. Zeker als u gebruik maakt van de fiscale mogelijkheden van een periodieke gift.
ABN AMRO
De inhaalslag is begonnen!
ABN AMRO sponsort zo’n 50 hockeyclubs in Nederland. Allemaal plekken met stevige wortels in de maatschappij. In de geest van onze purpose ‘Banking for better, for generantions to come’ kunnen ook hockeyclubs een waardevolle bijdrage leveren aan een duurzame en inclusieve samenleving. In nieuwe sponsorcontracten verlangen we van de clubs dat zij minimaal 30% van onze fee inzetten voor duurzaamheid en diversiteit & inclusie. Om ze hierbij te helpen, ontwikkelen we speciale activatieprogramma’s die samenkomen onder de paraplu ‘De club van morgen’. Hoogste tijd voor gelijke kansen Hockey is een prachtige sport. Fair play staat hoog in het vaandel. Als je kijkt naar de positie van mannen en vrouwen is die eerlijkheid er vreemd genoeg niet. Vrouwen in de hockeysport krijgen niet dezelfde kansen als mannen. Met De Inhaalslag brengen we hier verandering in. Wist je dat … … zo’n 80% van de voorzitters in de hockeysport man is? … dat dit in het geval van penningmeesters zelfs bijna 100% is? … dat van alle teams in Nederland 70% van de coaches man is? … dit percentage bij de Dames 1 en Heren 1 zelfs tussen 90% en 100% is? … 75% van de sponsorcommissies man is? … vrouwen vooral de rol van secretaris of lid van de feestcommissie vervullen? … mannen vijf tot tien keer zo veel verdienen als vrouwen in het tophockey? … zo’n 80% van alle sponsorgelden naar mannen gaat? Onze visie Die ongelijkheid tussen mannen en vrouwen is in de rest van onze samenleving niet anders. Het vindt zijn oorsprong in onze historie maar is niet meer van deze tijd. We willen een bank zijn waar iedereen zich thuis voelt. Ongeacht afkomst, religie, seksuele voorkeur, generatie, ras of sekse. In het hockey richten we ons nu eerst op gelijkheid tussen mannen en vrouwen. Straks voegen we hier ook onze bestaande programma’s voor gelijke kansen voor kinderen in achterstandssituaties (hockey experience) en mindervalide sporters (g-hockey regiodagen) aan toe. Programma De Inhaalslag Dit doen we vanuit het programma ‘De Inhaalslag’. Alle hockeyclubs onder ons sponsorschap slaan tegelijk af. Ook de European Hockey Federation heeft haar zinnen gezet op ‘fair play’ tussen mannen en vrouwen. Mede door onze lobby nemen nu ook dames deel aan de European Hockey League. Het is mooi dat dit nu allemaal samenkomt. Zo brengen we de beweging voor ‘female empowerment’ met elkaar op gang. Dat is niet alleen heel hard nodig, het is ook de hoogste tijd. Passend bij het diversiteit & inclusie beleid van ABN AMRO. Lees hier meer over het diversiteit & inclusie beleid van ABN AMRO . Ook voor kinderen in achterstandsituaties: de hockey experience Samen met de clubs, spelers en speelsters gaan we bouwen aan meer gelijke kansen in het hockey Op het digitale platform ‘De Inhaalslag’ brengen we alle activiteiten samen. Voor het bestuur zijn er sessies waarin onbewuste voordelen de hoofdrol spelen. Voor vrouwen zijn er allerlei inspirerende workshops. Hoe zet je jouw droom om in een concreet actieplan? Hoe sta jij ‘je vrouwtje’ in een onderhandeling over je salaris of positie? Hoe leer je beter luisteren naar je lichaam? En hoe kun jij jezelf krachtiger neerzetten met ‘personal branding’? Om het bewustzijn van speelsters en spelers te vergroten voeren we campagne rond grote toernooien. Gelijke kansen voor jongeren Als maatschappelijke bank wil ABN AMRO positieve impact maken op de samenleving. Dat doen we bijvoorbeeld met onze sponsorships op het gebied van sport, kunst en cultuur. Maar ook via onze ABN AMRO Foundation. Jaarlijks zetten tussen de 8.000 en 10.000 bankmedewerkers zich in als vrijwilliger, waarbij ze kinderen door het hele land een mooie dag bezorgen. Bijvoorbeeld door samen met een basisschoolklas een bijzonder museum te bezoeken. Door leerlingen te begeleiden op de grasmat van hun favoriete sportclub. Door lessen te geven over slim sparen, geld uitgeven en niet rood komen te staan. Of door ze te leren programmeren, gewoon vanaf onze eigen laptops. ABN AMRO Foundation focust op kinderen die opgroeien in een minder kansrijke omgeving dan leeftijdsgenoten, zowel financieel als sociaal. We helpen deze groep om hun interesses en talenten te ontdekken, en kennis en skills bij te brengen. Want merken dat je ergens goed in bent, geeft energie en zelfvertrouwen. Zo dragen we bij aan een wereld waarin kinderen het maximale uit hun toekomst kunnen halen. Ook hockeyverenigingen kunnen een positieve bijdrage leveren aan de doelen van de ABN AMRO Foundation door het organiseren van een Hockey Experience voor de eigen Regio. De Hockey Experience is een hockey- & lifeskills programma bedoeld voor kinderen uit groep 5 t/m 8 (evt uitbreiding met groep 4) van scholen met kinderen in achterstandsituaties. Met deze dag krijgen kinderen die (financieel of sociaal) in een minder kansrijke omgeving opgroeien de kans te ontdekken waar zij interesse in hebben, waar ze goed in zijn en energie van krijgen. Door het ontdekken hiervan groeit het vertrouwen van de kinderen in hun eigen kennis en kunde. Het doel is dat kinderen plezier ervaren in de sport en spelenderwijs lifeskills behandelen. Doe jij mee? Met ambassadeurs als Marijke Fleuren, Kim Lammers, Maria Verschoor en Jorrit Croon gaan we de ‘female empowerment’ op het hockeyveld zeker in beweging krijgen. Speel jij bij of ben je lid van een club die ABN AMRO sponsort? Dan kun je uiteraard deelnemen aan de activiteiten van De Inhaalslag. Het platform is niet publiek, toegang verloopt via de club. Graag informeren we jou over wat er allemaal mogelijk is. Hoe de planning eruitziet voor de komende tijd. Maar ook wat jij kunt doen om ‘female empowerment’ binnen jouw club aan te jagen. Mail ons jouw vraag, dan nemen we snel contact met je op. Mijn vraag Heb jij vragen over het programma, suggesties voor nieuwe producten en/of diensten om De Inhaalslag te realiseren of ontvang je graag meer info wat De Inhaalslag voor jou kan betekenen? Mail dan naar: hockeysponsoring@nl.abnamro.com
Sponsorcommissie AMVJ
Sponsor worden?
Sponsoren van een sportvereniging was vaak een kwestie van gunnen. Nu niet meer! AMVJ heeft 850 leden met een zeer interessant profiel en een zeer druk bezochte website. Per week komen hier ongeveer 1500 bezoekers en worden 6000 pagina’s bekeken!Sponsor worden van AMVJ biedt dus een commerciële kans, zeker nu AMVJ het SponsorPortaal heeft. In deze digitale omgeving, die aan de website is gekoppeld, heeft u als sponsor de gelegenheid om zich aan de leden, bezoekers en toeschouwers van AMVJ te presenteren, met specifieke uitingen voor deze doelgroep. Concreet houdt dit in dat op onze website de logo’s van de sponsoren zijn vervangen door actiematige uitingen, die sponsoren zelf, op elk gewenst moment, kunnen aanpassen. Een sportzaak kan daardoor wekelijks een speciale aanbieding voor de leden van uw vereniging promoten (bijv. korting op een hockeystick), een uitzendbureau toont de actuele vacatures en een makelaar toont hier de nieuw in de verkoop genomen woningen. De kans dat u als sponsor concreet business genereert is buitengewoon groot en het is hierdoor heel interessant om sponsor van AMVJ te zijn.
Hockey District
Solliciteer direct!
FULLTIME & PARTTIME COLLEGA’S GEZOCHT INTERESSE? MAIL NAAR INFO@HOCKEYDISTRICT.NL
SponsorVisie
Meer effect, meer sponsors
Sponsoring kan meer zijn dan alleen gunnen. Met het SponsorPortaal van SponsorVisie biedt een club haar sponsors een platform waardoor actief adverteren mogelijk is. En dat werkt! Uitingen zijn 5x effectiever dan alleen een logo en een sponsor bepaalt zelf wanneer hij welke uiting communiceert en dat zorgt voor meer resultaat! Een kans voor verenigingen Met het SponsorPortaal hebben sponsors de gelegenheid om zich aan de specifieke doelgroep, de leden en toeschouwers van uw vereniging, te presenteren, met specifieke uitingen voor deze doelgroep. Concreet houdt dit in dat de logo's van de sponsoren op uw website en op de schermen in uw clubhuis worden vervangen door actiematige uitingen, die de sponsoren zelf op elk gewenst moment kunnen aanpassen. Een sportzaak kan daardoor wekelijks een speciale aanbieding voor leden van uw vereniging promoten (bijv. korting op een voetbalshirt) en een makelaar toont hier de nieuw in de verkoop genomen woningen. De kans dat de sponsoren hierdoor concreet business genereren uit de doelgroep is vele malen groter en het wordt derhalve nog interessanter om sponsor van uw vereniging te zijn. Wij bieden dit concept op verschillende wijzen aan. O.b.v. van een jaarlijkse licentie vanaf € 250,-. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op! Een nog grotere kans voor sponsoren en adverteerders Via het SponsorPortaal is het mogelijk om actiematig de doelgroep van uw bedrijf via sportverenigingen te bereiken. De advertentie is via het SponsorPortaal door de adverteerder of sponsor zelf te onderhouden. De inhoud van de uiting kan op elk gewenst moment worden aangepast.Adverteren via verenigingen is zeer aantrekkelijk. Via verenigingen wordt een zeer gerichte groep bereikt. De website van de verenigingen wordt veelvuldig door de leden bezocht De doelgroep is van een gelijksoortig opleidings- en sociaal niveau en kent veel interactie. Het bestede advertentiebudget komt terecht bij lokale sportverenigingen en hiermee toont u uw maatschappelijke betrokkenheid (MVO). Sportsponsoring heeft een positieve connotatie waardoor het merkbeeld van uw organisatie bij de doelgroep positief wordt beïnvloed. Adverteren via verenigingen is zeer voordelig (tot 5x goedkoper dan regulier adverteren) Landelijk bereikVia een groeiend aantal verenigingen heeft u via het SponsorVisie een landelijk bereik. Wilt u meer weten over het adverteren via het SponsorPortaal, neem dan contact op met Peter van Baak van SponsorVisie op 06-41942715, of via onderstaande contactknop.
SponsorVisie
Start met nu crowdfunden!
Crowdfunding voor Clubs is een speciaal voor clubs ontwikkeld crowdfundingplatform waarmee het club heel erg makkelijk is om met crowdfunding geld op te halen. De platform is zonder risico of voorinv estering te gebruiken en de kosten zijn bij succes erg laag: 50% lager dan de kosten bij alternatieven, zoals de Grote Clubactie. Daarnaast biedt het platform ook mogelijkheden om een sponsorloop te faciliteren of bijvoorbeeld elk team zijn eigen actie te laten doen. Door de flexibiliteit van het systeen zijn de mogelijkheden eindeloos. Gelukkig kunt u naar een van de gratis workshops om u op weg te helpen en uw crowdfundingsucces zo groot mogelijk te maken. Klik hier om u in te schrijven voor een workshop Klik hier om direct te beginnen met crowdfunden Bekijk onderstaande video voor meer informatie
Deze website maakt gebruik van functionele cookies. Klik
hier
voor meer informatie.