Aanspreekpunt
U onderhoudt contacten met ons kantoor via uw persoonlijke accountmanager. Die kent immers uw situatie en kan, indien nodig, snel en doelgericht de benodigde disciplines binnen onze organisatie mobiliseren. Zó vinden wij van Wolting & Versteegh, garanderen wij iedere cliënt optimale service.
De juiste balans
De dienstverlening die Wolting & Versteegh u biedt, is altijd zorgvuldig en evenwichtig afgestemd op uw wensen en behoeften. Wij vinden gemakkelijk de juiste balans in de creativiteit van onze specialisten en de belangen van onze cliënten.
Uitmuntend teamwork
Bij Wolting & Versteegh is het geheel altijd méér dan de som der delen. Dat komt door de wijze waarop de verschillende afdelingen met elkaar samenwerken. Het is dan ook geen wonder dat veel ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf steeds vaker kiezen voor de integrale belangenbehartiging die Wolting & Versteegh in huis heeft.
Non nonsense
Wij stellen de hoogste eisen aan de boodschap, als het erom gaat onze cliënten of hun intermediairs te informeren. Onze presentatie is bondig en glashelder, zonder technische prietpraat. Geen wonder dat onze cliënten de helderheid en directheid van onze rapportages weten te waarderen.
De medewerkers van Wolting & Versteegh hebben hun sporen ruimschoots verdiend door hun gerichte opleidingen en zij kunnen bogen op ruime ervaring. Ieder van hen volgt nauwlettend de actuele ontwikkelingen. Zo maken zij voor onze cliënten de juiste analyses en geven op hun situatie toegesneden advies.
Onder supervisie van J. Wolting RA functioneert een enthousiast team van energieke medewerkers op de afdelingen: accountancy, bedrijfsbegeleiding, organisatie, automatisering, fiscale advisering en begeleiding, administratieve dienstverlening, loonadministratie.
Wolting & Versteegh BV hecht waarde aan een klachtenregeling welke er op gericht is onze kwaliteit te verbeteren en gericht op het nemen van maatregelen op het gebied van werkwijzen, instructies en voorschriften die eveneens leiden tot verbetering.
Indien de uitvoering der werkzaamheden naar uw mening niet voldoet aan de daaraan te stellen eisen of u bent niet tevreden over (één van) onze medewerkers, kan dit aanleiding zijn tot een klacht. Wij gaan er van uit dat u in overleg met de direct betrokkenen heeft gezocht naar een voor beide partijen aanvaardbare oplossing. Indien dit niet is gelukt kunt u de klacht schriftelijk voorleggen aan het bestuur van Wolting & Versteegh B.V.
U kunt deze klacht schriftelijk kenbaar maken via het contactformulier. Vermeld bij de opmerkingen dat er sprake is van een klacht.
Over uw klacht wordt binnen twee weken contact met u opgenomen door een lid van het bestuur. U wordt dan nader geinformeerd omtrent het behandelingstraject. Uw klacht wordt desgewenst schriftelijk afgerond in een evaluatierapport. Wij streven er naar uw klacht naar tevredenheid te behandelen.