Als we reizen moeten we verantwoordelijkheid nemen voor de wereld om ons heen. Daarom doneren we een deel van onze winst aan het Wereld Natuur Fonds (WWF). Deze samenwerking stelt ons niet alleen in staat om bij te dragen aan de bescherming van onze planeet, maar ook om toekomstige generaties de mogelijkheid te bieden om de wereld om hen heen te verkennen en te waarderen.
Met ieder gekocht product zetten we ons in om een plasticvrije wereld na te streven. Met onze donaties aan het WWF ondersteunen we gebieden zoals de Koraaldriehoek in Azië, waar we Flying Vets in staat stellen zeedieren te redden tegen de gevolgen van plastic inname.
Sinds de start van ons merk zijn we toegewijd om kortingcampagnes zoals Black Friday of Cyber Monday te vermijden. Het maakt simpelweg deel uit van het DNA van ons bedrijf, waardoor we ons onderscheiden van andere merken die duurzaamheid claimen, maar het niet in de praktijk brengen. Onze kernfilosofie is gericht op het teruggeven aan onze planeet.
Door de jaren heen hebben we verschillende initiatieven ondersteund die aansluiten bij onze waarden. Deze initiatieven varieerden van het verlenen van hulp aan ziekenhuispersoneel dat onvermoeibaar werkte op de COVID ic-afdelingen tot het leveren van bijdragen aan humanitaire hulp in Oekraïne. Dit jaar hebben we 100% van onze winst op Black Friday gedoneerd aan het WWF. Dit weerspiegelt onze oprechte toewijding om een positieve impact te maken en ons aan onze principes te houden.
Wij zijn het eerste bagagemerk ooit dat een duurzaam en innovatief recyclingproces voor onze producten implementeert. In samenwerking met vier andere duurzame Nederlandse bedrijven, waaronder sociale werkplaatsen, demonteren en recyclen we onze bagage die geen tweede leven kan krijgen. Zo bereiken we niet alleen een 100% afvalvrije aanpak, maar maken we ook geheel nieuwe producten. Stuk voor stuk gemaakt van 100% gerecyclede koffer onderdelen.
Wij zijn het enige premium en duurzame bagagemerk. We gebruiken materialen en componenten van het hoogste niveau om uitstekende producten te maken voor gerechtvaardigde en eerlijke prijzen. Dit bereiken we door ons gezonde bedrijfsbeleid dat buitensporige overheadkosten voorkomt en verkoop via grote retailkanalen vermijdt. Wij geloven rotsvast in de integriteit van onze prijzen en verwerpen de gangbare praktijk van buitensporige prijsverhogingen en misleidende kortingen. Met ons merk kan je er altijd op vertrouwen dat je superieure reisbagage ontvangt.