Oprichters Ties en Tal zagen dat er in de markt behoefte was aan een bureau dat zich hard maakt voor opmerkelijke en werkelijke merken. Het resultaat was de geboorte van Merkelijkheid in 2010. Met hun opgedane ervaring in de rugzak stond een ding als paal boven water, no-nonsense is de way-to-go. Niet ademen in de ruimte, geen vaagheid, geen bureaukosten, geen duur ondersteunend personeel dat de prijs opdrijft maar wel werken met de beste mensen die daadwerkelijk meebouwen aan een groter onderscheidend vermogen van onze opdrachtgevers.
Inmiddels zijn we 6 jaar bezig en we zijn (gelukkig) nog niet in alles het beste. Maar als je op zoek bent naar experts op het gebied van merkontwikkeling, gepassioneerd over positioneren en storytelling, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Helemaal omdat we ook nog eens in staat zijn deze te vertalen in aansprekende middelen zoals huisstijlen, websites en jaarverslagen.
Kortom, samenwerken met Merkelijkheid is zeker niet samenwerken met pinguìˆns!
Merkelijkheid onderzoekt, bedenkt, ontwerpt en creëert alles wat een merk nodig heeft. Soms vraagt de beste oplossing om een specialisme dat wij (nog) niet op tot in de puntjes beheersen. Dan vertrouwen wij op een prachtig netwerk van topspecialisten met wie wij altijd heerlijk samenwerken. Denk aan filmgekken, codekrakers, animatiemeneren, plaatjesmakers en praatjesmakers.