viaRosier is al sinds 2004 een onafhankelijk en zelfstandig bureau voor arbeidsbemiddeling met als doel het bemiddelen tussen vraag en aanbod naar goed en gekwalificeerd, betrokken en kundig interim personeel en vaste kandidaten op MBO+ en HBO + niveau door heel Nederland. viaRosier is werkzaam voor gerenommeerde opdrachtgevers en heeft een kandidaten bestand van meer honderden interim en freelance medewerkers door heel Nederland.
Ons belangrijkste aandachtsgebied is van oudsher het financiële en (salaris-) administratieve werkterrein. Wij zijn daarnaast ook ervaren in het vinden en plaatsen van zorg medewerkers. Verzorgenden, verpleegkundigen, teamleiders en coaches, basisartsen en medisch personeel.
Kernwoorden in onze dienstverlening zijn; betrokkenheid, aandacht, transparantie en kwaliteit. Wij hebben geen “bankzitters” dus zoeken altijd naar de best passende oplossing. (Interim) personeel krijgt bij ons de aandacht en begeleiding die zij vaak ontberen.
Deze filosofie heeft bewezen te werken. Martine Rosier heeft dan ook de nodige ervaring opgedaan bij en met diverse interim organisaties en detacheringsbureaus. Met deze ervaring is zij in 2004 haar eigen onderneming gestart vanuit de gedachte dat het persoonlijker en eerlijker kan. Martine gelooft in face-to-face en persoonlijk contact met zowel haar opdrachtgevers als de kandidaten. “Een goede match tussen kandidaat en organisatie, draait om meer dan een CV. Om een organisatie goed te kunnen bedienen, moet je de werkplek kennen en de sfeer proeven.”
Aangezien wij voornamelijk onze tijd willen besteden aan de kandidaten en klanten, maken wij geen gebruik van een duur kantorennetwerk. Wij maken graag een afspraak bij u op locatie om uw behoeftes te bespreken.