DE GESCHIEDENIS IN HET KORT
EVEN TERUG NAAR DE TOEKOMST…
Het is 1999. Wij voorzien – dan al – dat nieuwe audiovisuele mediatechnologieën de manier gaan veranderen waarop bedrijven en merken hun (potentiële) doelgroepen benaderen.
En dat design, content en technologie zullen samengaan om unieke belevingen te creëren.
Notice is geboren.
GEWAPEND MET DEZE INZICHTEN HEBBEN WE ONZE UNIEKE VISIE OP INDOOR MEDIA EN DE DAARBIJ BEHORENDE TECHNOLOGIE ONTWIKKELD.
In ons Indoor Media Innovation Lab helpen we onze klanten en partners om hun doelgroep op effectieve wijze te bereiken, door:
• merken zich te laten onderscheiden
• producten aantrekkelijker te maken
• winkels spannender te maken
Inmiddels zijn we 20 jaar verder en bedienen we tientallen nationele en internationale bedrijven en merken. We stellen deze bedrijven en merken in staat om hun doelstellingen te realiseren door het inzetten van de juiste muziek en video op de juiste tijd en de juiste plaats.