Consumenten zijn machtiger dan ooit. Ze gebruiken meer communicatiekanalen en meer apparaten. Ze zijn met iedereen verbonden en hebben toegang tot alle informatie. In deze nieuwe wereld verwachten klanten van bedrijven dat zij een frictieloze en Connected Experience leveren. En dat ze anticiperen op de behoeften van klanten.
Jaren '90
Customer Service
Jaren '00
Customer Experience
Vandaag en morgen
Connected Experience
Connected Experience, wat is dat?
QuandaGo smeedt uw klantcontacten, kennis en processen tot een geheel om een connected experience te leveren aan uw klanten, uw agents en uw organisatie.
Omnichannel Interacties
Gepersonaliseerde Engagement
360° Klantbeeld
Geautomatiseerde Workflows
Relevante Aanbiedingen
Doorlopende conversaties
Zet uw klanten en medewerkers in hun kracht door ze precies op het juiste moment te voorzien van de juiste informatie. Automatiseer taken en werkprocessen met AI en machine learning. Bevorder efficiency en verbeter uw prestaties door het contactcenter en de backoffice onderling te verbinden – ėn met de rest van uw organisatie.