Acties

Maak kennis met onze vier divisies
Maak kennis met onze vier divisies
Wuestman
Wij zijn gespecialiseerd in de volgende vier onderwerpen:   Projectinrichting Inrichtingsspecialist voor zakelijke ontmoetingen Als toonaangevende kantoorinrichter zijn wij gespecialiseerd in het realiseren vanaansprekend kantoorinterieur. We faciliteren daarbij het 'ontmoeten' binnen organisaties. Of het nu gaat om een ontmoeting in een vergaderruimte, een spreekruimte of een ontmoeting bij de receptie; we geven deskundig advies, maken spraakmakende interieurontwerpen en bieden uitstekend projectmanagement. We leveren niet alleen kantoormeubilair, maar realiseren ook uw kantoorwanden, vloeren en verlichting. Als projectinrichter bieden we unieke inrichtingsconcepten, waaronder voor Het Nieuwe Werken, dit kan in Utrecht, Zwolle, Amersfoort, Apeldoorn of elders in het land zijn. Audiovisueel Communicatie-expert voor zakelijke ontmoetingen Audiovisueel is gespecialiseerd in audiovisuele oplossingen om zakelijke ontmoetingen professioneel en doeltreffend te laten verlopen. Voor zowel interne als externe ontmoetingen bieden wij betrouwbare, gebruikersvriendelijke en mobiele oplossingen. Denk bijvoorbeeld aan interactieve presentatieschermen, narrowcasting, videoconferencing, video walls, roommanagement systemen, spraakversterkingssystemen en audiovisuele besturingssystemen, etc. Stuk voor stuk audiovisuele faciliteiten die u en uw professionals verder zullen brengen. We geven advies, ontwerpen en zorgen voor een uitstekende installatie van onze audiovisuele appartuur. Ook kunt u bij ons terecht voor verhuur Audiovisueel. Office Supplies Voor al uw kantoorbenodigdheden Wuestman Office Supplies is hét adres voor al uw kantoorbenodigdheden. Van standaard kantoorartikelen tot een uitgebreid assortiment aan afdruksystemen en van een breedvoerig aanbod facilitaire producten tot en met alles voor schoonmaak en persoonlijke bescherming. We bieden méér dan 23.000 kantoorbenodigdheden en zijn daarmee één van de grootste leveranciers in Nederland. We hebben een showroom waar u onze kantoorbenodigdheden kunt kopen. Uiteraard kunt u ook online bestellen in onze webshop of telefonisch via onze bestellijn 0341-462088. Document Solutions Voor document management en document beheer Document Solutions biedt u slimme technische oplossingen voor efficiënt document beheer. Van advies en levering van multifunctionals, netwerkprinters, copiers tot en met software oplossingen voor het digitaal opslaan, uitwisselen (re)produceren, zoeken en wijzigen van documenten. Met als resultaat: lagere kosten en een hogere productiviteit. 
Bent u uw droomhuis tegen gekomen?
Bent u uw droomhuis tegen gekomen?
Van Goede Huizen Vastgoed
Aankoop 'Flirt'Bent u het huis van uw dromen tegen het lijf gelopen? Eén probleem: er staat geen bord ‘Te koop’ in de tuin. Iedere dag weer denkt u aan dit droomobject als u er langs fietst. Wanneer zou ‘ie te koop komen? Vertel Van Goede Huizen Vastgoed waar u graag wilt wonen. Samen maken we een plan met doelgerichte afspraken. Want: uw droom is onze drijfveer! Uw woonplannenHet spreekt voor zich: wij gaan graag voor u aan de slag. Het enige wat we nodig hebben, zijn uw woonplannen. Aan welke eisen móet uw nieuwe thuis voldoen? Waarom wilt u verhuizen? Gaat u speciaal voor iemand uit uw gezin verhuizen? Door onze betrokkenheid en kennis van uw wensen zorgen we sneller voor een huismatch. Achteroverleunen is er niet bij, Van Goede Huizen Vastgoed houdt van aan- en doorpakken. We wegen samen met u de voor- en nadelen, maar begeleiden u ook bij het in kaart brengen van risico’s (en het uitsluiten daarvan!) en natuurlijk met het onderhandelingstraject. Genoeg gepraat. Het is tijd voor een kop koffie, om al genietend uw woonwensen te bespreken! Neem gerust contact op. 10 stappen voor het kopen van een woningOm uw droomhuis te kopen, heeft Van Goede Huizen Vastgoed een praktisch plan van aanpak. In tien stappen leiden wij u naar uw nieuwe thuis.  1) Wensen in kaart brengenVan Goede Huizen Vastgoed brengt samen met u in kaart wat uw wensen zijn, ook rekening houdend met uw investeringsmogelijkheden. De gemaakte afspraken worden goed vastgelegd, ook die over de kosten.             2) Zoeken naar een passend woningaanbodWe selecteren een aantal woningen die passen bij uw wensen en mogelijkheden. Natuurlijk zoeken we daarvoor in het meest actuele aanbod in Harderwijk en Ermelo (ook in andere plaatsen begeleiden wij u graag!)                  3) Keuze aanbiedenVan Goede Huizen Vastgoed presenteert u een aantal passende woningen. Als u zelf al een selectie heeft gemaakt, kan Van Goede Huizen Vastgoed de transactie ook vanaf deze stap begeleiden. Op een professionele manier!    4) BezichtigingU gaat de woningen van uw keuze goed en zorgvuldig bekijken. Van Goede Huizen Vastgoed helpt u daarbij en let op de bouwkundige staat, de staat van onderhoud en eventuele gebreken. Alles wat de kwaliteit en prijs van de woning kan beïnvloeden, wordt meegenomen in onze beoordeling.   5) Kwaliteit en bouwkundig onderzoekAls u een uitgesproken voorkeur heeft, is het tijd voor gedegen onderzoek. Van Goede Huizen Vastgoed bekijkt welke rechten of plichten bij de woning horen. Gekeken wordt onder andere naar de kadastergegevens, bestemmingsplannen, juridische aspecten, erfrecht, kwalitatieve verplichtingen of toekomstige onderhouds-kosten. Waar nodig schakelt uw makelaar daarbij deskundige hulp in.    6) OnderhandelenHet is tijd om een bod te doen en te gaan onderhandelen. U heeft nu zekerheid over de kwaliteit en staat van onderhoud van de aangeboden woning. Op basis daarvan weet u exact wat de woning waard is. U kunt zelf een eerste bod doen. Van Goede Huizen Vastgoed kan in goed overleg met u onderhandelen over de prijs en de bijkomende condities. Komt het overeenstemmingmoment dichterbij? U kunt alvast een optie nemen op de aankoop van het huis.  7) Opstellen overeenkomst (met bedenktijd)De afspraken worden vastgelegd. Als u het eens bent met de verkopende partij, wordt de koopakte opgesteld. Van Goede Huizen Vastgoed verzorgt dat graag voor u. Wat ook kan: de verkopende partij stelt de akte op, die wij vervolgens controleren. U heeft tot drie werkdagen na het sluiten van de akte het recht om alsnog van de koop af te zien.    8) Financiering regelenHet is tijd om de financiering rond te maken. Als u daar prijs op stelt, kan Van Goede Huizen Vastgoed u daarbij adviseren en bemiddelen. Desgewenst regelen we de aanvraag voor de Nationale Hypotheek Garantie.   9) Overdracht van de woningDe notaris komt in beeld, de overdracht komt eraan voor de daadwerkelijke overdracht van de woning. De aktes worden ondertekend: de akte van levering en meestal ook de hypotheekakte. Van Goede Huizen Vastgoed zorgt dat al de benodigde gegevens op de goede manier zijn aangeleverd. U bent nu eigenaar van uw droomhuis!   10) Zekerheid bij geschillenVan Goede Huizen Vastgoed is aangesloten bij een professionele branchevereniging. Dat biedt u bij klachten of geschillen de zekerheid dat er altijd een aanvaardbare oplossing wordt gevonden. Meestal gaat dat in goed overleg. Maar komt u er samen niet uit, dan kunt u een beroep doen op de onafhankelijke Geschillencommissie.  
Eenvoudiger obligaties uitgeven?
Eenvoudiger obligaties uitgeven?
SponsorVisie
Behoort u ook tot een sportclub met een lopende financiering of nieuwe plannen? bijvoorbeeld een lening voor een mooi kunstgrasveld of een gloednieuwe kantine? dan kunt u die bestaande lening nu herfinancieren door middel van het uitgeven van obligaties aan de leden en duizenden euro's besparen.   Sportclubs kunnen met Obligatieplan.nl profiteren van de voordelen die de belastingdienst en obligatieplan.nl bieden. Bij een lening van €100.000,- kan dit over een looptijd van 10 jaar meer dan €30.000,- schelen!   De hele registratie en administratie van de obligaties is geautomatiseeerd. Via een banner op uw website en op de schermen op uw locatie is een live tussenstand zichtbaar van het opgehaalde bedrag.   U hoeft niets meer te verzinnen en u krijgt alle support die u nodig hebt. En de kosten? Die zijn niet hoger dan bij de bank en afhankelijk van het opgehaalde bedrag. Uw succes is dus ook ons succes.   En successen zijn er! Zo haalde Hockeyclub Laren meer dan € 300.000,- op en werd er meer dan € 600.000 opgehaald voor de natuurgolfbaan Terschelling. Elke week komen er nieuwe voorbeelden bij. Vraag nu een gratis consult aan! Het uitgeven van obligaties is niet nieuw, zowel bij sportclubs als bij goede doelen gebeurt dit al jaren. HC Bloemendaal en het Prinses Maxima Centrum zijn goede voorbeelden die dit in de praktijk illustreren.   Deze clubs hebben al vele voordelen ervaren van een obligatieplan. Ook haalde Hockeyclub Laren meer dan € 300.000,- op en werd er meer dan € 600.000 opgehaald voor de natuurgolfbaan Terschelling. U zou nog kunnen denken: ''waar komt dat voordeel nou precies vandaan?''. Bekijk dan het rekenvoorbeeld  Voorbeeld Videospeler     Bijna elke sportclub is een SBBI. Het zijn van een SBBI brengt fiscale voordelen met zich mee, zo zijn giften aan een SBBI aftrekbaar van het belastbaar inkomen. Een notaris is hiervoor niet meer nodig, een onderhandse akte is voldoende. Deze aktes en overige contracten zijn beschikbaar in de toolkit van Obligatieplan.nl.   De lage spaarrente bij de bank maakt het voor de leden financieel aantrekkelijk om gebruik te maken van obligaties. Hiernaast is de ervaring dat leden van een club heel graag hun eigen club willen helpen. zeker als ze er zelf ook financieel op vooruit kunnen gaan! Een substantiële lastenverlaging voor de vereniging is het gevolg, en de gever gaat er financieel op vooruit. Er kan voor gekozen worden een voorwaarde te stellen dat de leden de rente of aflossing terug schenken aan de vereniging. Hierdoor worden over de looptijd duizenden en soms zelfs tienduizenden euro’s bespaard, terwijl het lid toch een rendement kan hebben op de obligatie. Win-winsituatie dus!  Golfbaan TerschellingPeter Beijnes Lees meer ''De campagne op het crowdfunding platform van obligatieplan.nl startte op 20 december 2017 en op 20 januari 2018 was er ruim 600 duizend euro aan langlopende obligatieleningen toegezegd door bijna 200 geïnteresseerden.'' Rotterdamse Rugby ClubPeter de Witte Lees meer ''Het platform opzetten heeft de club nul moeite gekost.'' Cartouche V.M.H.CPaul Spaargaren Lees meer ''Dankzij een uitgekiende publiciteitscampagne en door gebruik te maken van een kant-en-klaar crowdfundingplatform van SponsorVisie lukte het om binnen een mum van tijd het benodigde geld op te halen.''
Sponsor je club en jezelf!
Sponsor je club en jezelf!
OnzeClubwinkel
Winkelen zoals je gewend bent zonder extra kosten maar wel je club en jezelf sponsoren!   Maak snel een account aan op www.onzeclubwinkel.nl!   De leukste manier om jouw club te sponsoren en jezelf!   Aanmelden werkt als volgt:  - Direct via www.onzeclubwinkel.nl kun je je registreren met e-mailadres en een wachtwoord. - Je vinkt bij inschrijving jouw verenging aan bij "jouw vereniging". Daarna gaat met elke aankoop die je doet via Onzeclubwinkel een deel van de commissie die wij ontvangen van de webshop, naar je club en een deel naar jezelf.   Inschrijven als deelnemer Inschrijven als deelnemer kan op twee manieren: via de banner op de website van jouw vereniging of via de homepage van de site van Onzeclubwinkel. Op de homepage schrijf je je in via de knop INSCHRIJVEN met een e-mailadres en een wachtwoord. Vink bij je inschrijving jouw vereniging aan. Na je inschrijving krijg je van ons een bevestigingsmail waarmee je kunt inloggen op jouw persoonlijke Onzeclubwinkel-pagina.  Koppeling vereniging Vanaf deze inschrijving ben jij voor je internetaankopen gekoppeld aan jouw vereniging en help je mee jouw club te sponsoren. Shoppen Via www.onzeclubwinkel.nl vind je via het zoekvenster of tussen de categorieën, het product, de winkel of de dienst die je zoekt. Op onze site klik je door naar de webwinkel waar je wil shoppen en shop je zoals je dat gewoonlijk ook doet. De aankoop wordt niet gedaan bij Onzeclubwinkel maar rechtstreeks bij die winkel. GeldTerug Zodra er een aankoop is afgerond zorgt de webshop er voor dat de advertentiekosten oftewel commissie, naar Onzeclubwinkel gaat. Hiervan betalen we een deel terug aan de vereniging, en een deel aan jou. Dit noemen we ‘GeldTerug’. Overzicht GeldTerug Op jouw persoonlijke Onzeclubwinkel-pagina zie je precies hoeveel GeldTerug-tegoed je voor jezelf én voor de vereniging hebt opgebouwd. Extra GeldTerug Hoe meer deelnemers we hebben, hoe groter het bedrag is dat wij van de webshops terugkrijgen. En daarmee hoe hoger het bedrag dat we aan jou terug kunnen betalen. Help mee om Onzeclubwinkel groot te maken, want samen stukken sterker! Uitbetaling van je GeldTerug-tegoed aan clublid Zodra jouw GeldTerug-tegoed hoger is dan € 5,- kun je het laten uitbetalen. Je kunt het ook laten staan en doorsparen tot een voor jou geschikt moment. Misschien een extraatje voor de vakantie of feestdagen? Uitbetaling van GeldTerug aan club   Zodra het GeldTerug-tegoed hoger is dan € 25,- kan dit uitbetaald worden aan de club.